O nosso lume

Impulsionamos a criaçom de umha publicaçom onde, a modo de terreiro, podamos atopar-nos e compartilhar experiências, inciativas, luitas, opinions e ideias. Onde debater, artelhar cumplicidades e elaborar novos discursos, necessários tambémn para a construçom de umha outra realidade.

O jornal levará por nome A Fenda. Nos próximos meses divulgaremos um “número zero” em formato digital como apresentaçom. Esperamos começar com os números impressos na primeira parte de 2017.

A Fenda quer chegar a todas as pessoas que de umha maneira ou de outra fam parte deste movimento geral para a autonomia, por isso abrimos a opçom de suscriçons gratuítas para quem quiger.

Subscríbete

A distribuiçom da Fenda realizará-se principalmente por correio. Por isso necessitamos começar com umha boa base de suscritoras. Desde que comecemos a editar o jornal em papel, enviaremo-lo a milhares de fogares. Se nom há suscritoras, o trabalho será em balde! Por isso che pedimos que cubras este formulário de subscriçom. Entanto nom chegue o momento da ediçom em papel, os teus dados servirám-nos para te mantermos informada dos progressos do projeto.

Como vés há duas opçons, a gratuita e a de pagamento voluntário. As subscriçons de pagamento nom se começarám a cobrar até a saída do primeiro número em papel. A título orientativo, tem em conta que cada subscriçom tem um custo, entre impressom e envio, de uns 1.5 € por número, é dizer, algo menos de 20 € anuais.

Subcrevete "A Fenda"